4cde4264

Chè vo travagliate in u mistieru, sìate un falegname appassionatu o un fai-da-te occasionale, una levigatrice hè un strumentu essenziale da avè à a vostra dispusizione.Levigatriciin tutte e so forme eseguiranu trè compiti generali; modellà, liscià è rimuovere i travagli di legnu. Ma, cù tante marche è mudelli diversi, pò esse una decisione difficiule sapè quale levigatrice hè adatta per voi. Quì vi demu una ripartizione di a varietà di levigatrici chì offremu in modu chì possiate piglià una decisione informata nantu à quale hè adatta per voi.

Levigatrice à discu
Una levigatrice à discu hè cumposta da una carta abrasiva circulare, muntata nantu à una piastra circulare; a levigatrice à discu hè ideale per u travagliu di granu di punta, furmendu anguli arrotondati suttili è rimuovendu grandi quantità di materiale rapidamente. U travagliu hè sustinutu da una tavola piatta chì si trova davanti à u discu abrasivu. Inoltre, cù a maiò parte di e nostre levigatrici à discu, a tavola di supportu hà una fessura per mitra per permette di ottene un travagliu di granu di punta drittu o angulatu. E levigatrici à discu sò ottime per una grande varietà di prughjetti più chjuchi.

Levigatrice à nastro
Cù una superficia longa è dritta,levigatrici a nastropò esse verticale, urizzuntale o pò avè l'opzione di tramindui. Pupulare per i laboratori, a levigatrice à nastro hè assai più grande di a levigatrice à discu. A so superficia piatta è longa a rende ideale per appiattà è livellà longhi pezzi di legnu.

Levigatrice à nastro è à discu
Una di e levigatrici di stile più utili - alevigatrice a disco a nastroUna ottima opzione per u picculu artigianatu o l'attellu in casa induve ùn saranu micca aduprati di manera cuntinua. A macchina combina dui strumenti in unu; occupa un minimu di spaziu pur permettendu di realizà una mansa di travaglii di levigatura.


Data di publicazione: 09-ott-2022