A smerigliatrice da bancohè un tipu di bancu di travagliumacchina di macinazionePò esse bullunatu à u pianu o pò esse pusatu nantu à pedi di gomma. Sti tipi dimacinatorisò cumunemente aduprati per macinà à manu diversi strumenti di taglio è eseguisce un'altra macinazione grossolana.
Sicondu u ligame è u gradu di a mola, pò esse aduprata per affilà strumenti di taglio cum'è punte di strumenti, punte di trapano, scalpelli è sgorbie. In alternativa, pò esse aduprata per modellà grossolanamente u metallu prima di saldallu o di muntà. Cunsiglii per aiutà vi à sceglie e mole adatte: a grana 36 pò affilà a maiò parte di l'arnesi di giardinaggiu; a grana 60 hè megliu per scalpelli è pialle. E mole da ottanta o 100 grane sò megliu riservate per travagli delicati, cum'è a modellazione di pezzi di mudelli in metallo.
A rota di spazzola metallica or rote di lucidaturaponu esse scambiati cù e mole abrasive per pulisce o lucidà i pezzi. E mole di lucidatura rigide ponu ancu esse aduprate quandu a sbavatura hè u compitu in manu. Alcunimacchine di lucidatura (buffer)sò custruiti nantu à u listessu cuncettu cum'è e smerigliatrici da bancu, eccettu per l'alloggiamenti più longhi è l'alberi cù rote di lucidatura invece dimole di macinazione.
Smerigliatrici da bancosò equipaggiamenti standard in i laboratori, mandate un missaghju da a pagina "cuntattateci" o in fondu à a pagina di u produttu se site interessatuLe smerigliatrici da banco Allwin.
Data di publicazione: 12 di lugliu di u 2023