U sgiò Liu hà datu una furmazione maravigliosa nantu à a "pulitica è l'operazione magra" à i quadri di livellu mediu è superiore di l'impresa. A so idea centrale hè chì una impresa o una squadra deve avè un scopu puliticu chjaru è currettu, è ogni presa di decisione è e cose specifiche devenu esse realizate intornu à a pulitica stabilita. Quandu a direzzione è l'ubbiettivi sò chjari, i membri di a squadra ponu cuncentrassi è fà tuttu senza paura di difficultà; a gestione di a pulitica determina l'altezza, è a gestione di l'ubbiettivi riflette u livellu.
A definizione di pulitica hè "a direzzione è l'ubbiettivu per guidà l'impresa in avanti". A pulitica cuntene dui significati: unu hè a direzzione, è l'altru hè l'ubbiettivu.
A direzzione hè a basa è pò guidà ci in una data direzzione.
L'obiettivu hè u risultatu finale chì vulemu ottene. U pusizionamentu di l'obiettivu hè assai impurtante. S'ellu hè assai faciule da ottene, ùn si chjama micca un scopu ma un nodu; ma s'ellu ùn pò esse ottenutu è hè difficiule da ottene, ùn si chjama micca un scopu ma un sognu. L'obiettivi ragiunevuli richiedenu i sforzi cuncertati di a squadra è ponu esse ottenuti cù u travagliu duru. Duvemu osà alzà l'obiettivu, solu alzendu l'obiettivu pudemu truvà prublemi putenziali è riparà e lacune in tempu; cum'è l'alpinisimu, ùn avete micca bisognu di fà un pianu per scalà una cullina di 200 metri d'altezza, basta à scalà la; sè vulete scalà u Monte Everest, ùn si pò fà sè ùn ci hè micca una forza fisica sufficiente è una pianificazione attenta.
Cù a direzzione è l'ubbiettivu determinati, u restu hè cumu assicurà chì si move sempre in a bona direzzione, cumu curregge e deviazioni in modu puntuale, vale à dì, quale metudu aduprà per assicurà a realizazione di a pulitica è di l'ubbiettivi, è per assicurà chì u cuncepimentu di u sistema sia ragiunevule è praticu. E chance di realizallu aumenteranu assai.
A gestione operativa di l'ubbiettivi di pulitica hè in realtà di permette à l'impresa di cuncepisce un sistema di gestione per assicurà a realizazione senza intoppi di l'ubbiettivi di l'impresa.
Per fà bè in tuttu, i talenti sò a basa; una bona cultura corporativa pò attirà è mantene i talenti; pò ancu scopre è cultivà i talenti da l'internu di l'impresa. Una grande parte di a ragione per a quale parechje persone sò mediocri hè chì ùn li anu micca messi in una pusizione adatta è i so vantaghji ùn sò micca stati messi in ghjocu.
L'ubbiettivi pulitichi di l'impresa devenu esse decomposti stratu per stratu, scumpartendu i grandi ubbiettivi in picculi ubbiettivi secondu u livellu, stendendu si à u livellu u più basicu; fà sapè à tutti l'ubbiettivi di ogni livellu, cumpresi l'ubbiettivi di a cumpagnia, capisce è esse d'accordu trà di elli, fà capisce à tutti chì simu una cumunità d'interessi, è tutti prosperemu è tutti perdemu.
U sistema di gestione operativa deve esse verificatu in ogni mumentu da i quattru aspetti seguenti: s'ellu hè implementatu, se a capacità di risorse hè sufficiente, se a strategia pò sustene a realizazione di l'ubbiettivu è se a strategia hè implementata efficacemente. Truvà i prublemi, aghjustà li in ogni mumentu è curregge e deviazioni in ogni mumentu per assicurà a currettezza è u funziunamentu efficace di u sistema.
U sistema operativu deve ancu esse gestitu in cunfurmità cù u ciclu PDCA: elevà l'ubbiettivi, scopre i prublemi, corregge e vulnerabilità è rinfurzà u sistema. U prucessu sopra citatu deve esse realizatu ciclicamente tuttu u tempu, ma ùn hè micca un ciclu simplice, ma cresce in u ciclu.
Per ghjunghje à l'ubbiettivi pulitichi, hè necessaria una gestione di u rendimentu cutidianu; micca solu l'ubbiettivi pulitichi devenu esse visualizati, ma ancu i metudi sistematichi aduttati intornu à a realizazione di l'ubbiettivi pulitichi. Unu hè di ricurdà à tutti di fà attenzione à e linee guida è à l'ubbiettivi in ogni mumentu, è l'altru hè di fà fàciule per tutti di curregge e deviazioni in ogni mumentu è di fà aghjustamenti fini in ogni mumentu, in modu chì ùn paghinu micca un prezzu pesante per errori incontrollabili.
Tutte e strade portanu à Roma, ma ci deve esse una strada chì sia a più vicina è chì abbia u tempu d'arrivu u più cortu. A gestione di l'operazioni hè di pruvà à truvà sta scurciatoia per Roma.
Data di publicazione: 13 di ghjennaghju di u 2023