Base
A basa hè bullonata à a colonna è sustene a macchina. Pò esse bullonata à u pianu per impedisce u dondolamentu è aumentà a stabilità.

Culonna
A colonna hè machinata cù precisione per accettà u mecanismu chì sustene a tavula è permette di alzassi è di calassi. A testa di utrapano à macchinahè attaccatu à a cima di a colonna.

Capu
A testa hè a parte di a macchina chì cuntene i cumpunenti di trasmissione è di cuntrollu, cumprese e pulegge è e cinghie, a penna, a rota di alimentazione, ecc.

Tavula, morsa di tavula
A tavula sustene u travagliu, è pò esse alzata o abbassata nantu à a colonna per adattassi à diversi spessori di materiale è spazii di l'utensili. Ci hè un collarinu attaccatu à a tavula chì si fissa à a colonna. A maiò partepresse di perforazione, in particulare quelli più grandi, utilizanu un mecanismu à cremagliera è pignone per permette l'allentamentu di a morsa senza chì a tavola pesante scivoli longu a colonna.

A maiò partepresse di perforazionePermette à a tavula di inclinà si per permette operazioni di perforazione angulate. Ci hè un mecanismu di bloccu, di solitu un bullone, chì mantene a tavula à 90° rispettu à a punta o à qualsiasi angulu trà 90° è 45°. A tavula s'inclina in i dui sensi, è hè pussibule di rotà a tavula in una pusizione verticale per trapanà a punta. Di solitu ci hè una scala d'inclinazione è un puntatore per indicà l'angulu di a tavula. Quandu a tavula hè à livellu, o à 90° rispettu à l'asta di a punta di u trapano, a scala indica 0°. A scala hà letture à manca è à diritta.

Accensione/spegnimentu
L'interruttore accende è spegne u mutore. Di solitu si trova nantu à a parte anteriore di a testa in un locu facilmente accessibile.

Penna d'oca è fusu
A penna si trova in a testa, è hè l'arburu cavu chì circonda u fusu. U fusu hè l'arburu rotante nantu à u quale hè muntatu u mandrinu di perforazione. A penna, u fusu è u mandrinu si movenu in su è in giù cum'è una sola unità durante l'operazioni di perforazione, è sò attaccati à un mecanismu di ritornu à molla chì u ritorna sempre à a testa di a macchina.

Morsetto per penna d'oca
A pinza di a penna blocca a penna in pusizione à una altezza particulare.

Mandrina

U mandrinu tene l'utensili. Di solitu hà trè mascelle è hè cunnisciutu cum'è mandrinu à ingranaggi, vale à dì chì usa una chjave à ingranaggi per stringhje l'utensili. I mandrini senza chjave ponu ancu esse truvati nantu àpresse di perforazioneU mandrinu hè spustatu in ghjò per mezu di un simplice ingranaggiu à cremagliera è pignone azionatu da a rota di alimentazione o da a leva. A leva di alimentazione hè riturnata à a so pusizione nurmale per mezu di una molla elicoidale. Pudete bluccà l'alimentazione è preimpostà a prufundità à a quale pò viaghjà.

Fermu di prufundità

U stop di prufundità regulabile permette di perforà i fori à una prufundità specifica. Quandu hè in usu, permette di piantà a penna in un puntu longu à u so viaghju. Ci sò alcuni stop di prufundità chì permettenu di fissà u mandrino in una pusizione abbassata, ciò chì pò esse utile quandu si mette in opera a macchina.

Meccanismu di trasmissione è cuntrollu di velocità

Trapani per a lavorazione di u legnucumunemente utilizanu pulegge à gradini è una o più cinghie per trasmette a forza da u mutore à u mandrinu. In questu tipu ditrapano à macchina, a velocità hè cambiata muvendu a cinghia in sù o in giù per a puleggia à gradini. Certi trapani utilizanu una puleggia infinitamente variabile chì permette l'aghjustamenti di velocità senza avè da cambià e cinghie cum'è in una trasmissione à puleggia à gradini. Vede Usu di u trapani per istruzioni nantu à l'aghjustamentu di e velocità.

Mandateci un missaghju da a pagina di "cuntatta ci"o in fondu à a pagina di u pruduttu s'è vo site interessatutrapano à macchinadiStrumenti elettrici Allwin.

un


Data di publicazione: 28 di ferraghju 2024