A levigatrice a nastro da bancohè generalmente fissatu à un bancu per una formatura è finitura fine. A cinta pò scorrere orizzontalmente, è pò ancu esse inclinata à qualsiasi angulu finu à 90 gradi nantu à parechji mudelli. Oltre à levigà superfici piane, sò spessu assai utili per a formatura.
Parechji mudelli includenu ancu unlevigatrice à discuda u latu di a macchina. Questu vene cun una tavola di levigatura chì pò spessu esse inclinata finu à 45 gradi è una guida di mitra. A cumbinazione di ste duie caratteristiche permette di stabilisce anguli cumposti, aumentendu cusì a gamma d'usi di a levigatrice à nastro.
A maiò partelevigatrici a nastro da bancoanu ancu un discu è una tavola di levigatura. Quessi aghjunghjenu versatilità è permettenu una levigatura precisa di picculi pezzi.
Levigatrice à nastroCunsiglii di Sicurezza
Ùn portate mai vestiti larghi quandulevigatura à nastro, postu chì pò esse impigliatu in a cintura o in i rulli. Cravatte, collane è braccialetti devenu esse infilati in i vestiti o rimossi.
A polvera di legnu pò causà prublemi respiratori è reazzioni allergiche. Portate sempre una maschera antipolvere è occhiali di sicurezza.
Tuttulevigatrici a nastroanu porti di polvere. Svuotate usaccu di polvereregularmente o attaccà qualchì forma diestrazione di polvereper i mudelli di bancu.
Tenite e mani è e dite u più luntanu pussibule dacinta abrasivau più pussibule mentre si travaglia. L'abrasioni di a pelle causate da e levigatrici sò assai dulurose.
Spegne sempre l'alimentazione o rimuove a batteria da un apparecchiu senza filu.levigatrice à nastroprima di cambià a cintura.
Data di publicazione: 19 di lugliu di u 2023